Wellbeing je, když…
… se ráno těším. … mi škola dává smysl. … se cítím ve škole bezpečně. … mě lidé ve škole respektují. … se ve škole cítím vítaný*á. … mám ve škole přátele, kteří mi pomohou. … cítím, že učení má smysl. … mě učení baví. … mám dostatek pohybu.

a také prarodiče,
pečovatelky a pečovatele, veřejnost…
Proč wellbeing ve škole?
Chceme školy, kde se všichni cítí dobře,
navazují funkční a podpůrné vztahy a mohou naplno rozvinout svůj potenciál.
Wellbeing ve školách pokládáme za základní podmínku pro to,
aby žactvo, ředitelky a ředitelé škol i vyučující mohli vést spokojený a plnohodnotný život,
zvládat stres a uplatnit své silné stránky.
Děti, které jsou ve škole spokojené, se mnohem lépe učí!
Novinky
Mluvíme o jednotné přijímací zkoušce, a přitom zapomínáme na studující, kteří se přijímacích zkoušek neúčastní
Většina žáků devátých ročníků základních škol má za sebou nejen psychicky velmi náročnou jednotnou přijímací zkoušku (dále “JPZ”) na střední školu. Jejich rodiče i vyučující jim v tom ve větší nebo menší míře pomáhali a podporovali je. Způsoby a dostatečnost podpory...
Jak si vybrat kvalitní kurz nebo program z oblasti podpory wellbeingu, socio-emočních dovedností a duševního zdraví?
Ať už vybíráte kurz pro žáky a žákyně, nebo pro vyučující a další pracovníky školy, nabídka se neustále rozrůstá. Mailové schránky se plní pozvánkami na webináře i prezenční setkání, programy „na míru” a nabídkami konzultací. Jak si vybrat a jak poznat kvalitní...
Není stres jako stres: Jak stres může posilovat naši odolnost i odolnost našich dětí?
Silný dlouhotrvající stres pocítila v uplynulých letech většina z nás. Informace o škodlivých dopadech stresu jsme možná ještě donedávna pouštěli jedním uchem dovnitř a druhým ven. Teď si takové informace naopak aktivně vyhledáváme. I proto, že čím dál častěji na sobě...
Wellbeing ve školách podporujeme v rámci
Partnerství pro vzdělávání 2030+, z. ú. Naším cílem je zlepšení učení a wellbeingu dětí a snižování
nerovností v českých školách